همکاری با پتیا


شرایط همکاری با استارتاپ پتیا

پتیا چیست؟

استارتاپ پتیا، یک استارتاپ فعال در حوزه حیوانات خانگی است که توسط شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا ایجاد شده است.

در پتیا صاحبین حیوانات خانگی می‌توانند از این اپلیکیشن برای دریافت بهترین اطلاعات، مشاوره و خرید آنلاین از پت شاپ های سطح شهر اقدام و از پتیا به عنوان همراه همیشگی حیوانات خانگی خود استفاده نمایند!

صاحبین حیوانات خانگی می‌توانند در پتیا، به سادگی و از طریق تلفن همراه خود از همان پت شاپ همیشگی شهر که پیش از این به صورت حضوری خرید می‌کردند، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند و پت شاپ، نسبت به ارسال سفارش کاربر، درب منزل یا هر آدرس دیگری اقدام نماید.

خرید آنلاین یک ارزش ضروری در عصر حاضر!

عواملی مانند محدودیت زمان، اتلاف انرژی، ترافیک و آلودگی هوا، باعث شده است که مردم به سمت خریدهای آنلاین و غیرحضوری روی آورند.

همچنین، پیشرفت تکنولوژی نیز باعث شده تا امکانات جدیدی برای ارتباط بین افراد ایجاد شود و کاربران تمایل بیشتری نسبت به استفاده از این امکانات و خرید کردن به صورت آنلاین داشته باشند.

در حال حاضر اپلیکیشن های موبایل در حوزه های مختلف در جهان و در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در مقطع فعلی ارائه امکانات آنلاین به مشتریان و مخاطبان از ضرورت های هر کسب و کاری به شمار می‌آید.

از همین روی پت شاپ ها می‌توانند با همکاری با استارتاپ پتیا، از نام و برند خود نسبت در اپلیکیشن استفاده کرده و به ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود، بپردازند و خدمات و محصولات خود را به دنیای بزرگ کاربران و مشتریان پتیا نیز ارائه دهند.

استارتاپ پتیا با (در نظر گرفتن) امتیازات جذاب و پشتیبانی قدرتمند خود، خدمات خود را به پت شاپ ها ارائه می‌نماید و در کنار آن‌ها به عنوان همکار اقدام به برگزاری شبکه قدرتمند تبلیغات و بازاریابی نموده است.

از همین رو پت شاپ ها می‌توانند با در قالب همکاری با استارتاپ پتیا، پنل مدیریت اختصاصی داشته باشند و ضمن ارائه خدمات به مشتریان همیشگی، خود را در معرض دید کاربران پتیا نیز قرار دهند و فروش مجموعه خود را چندین برابر کنند.

پلتفرم اندروید و iOS برای اپلیکیشن پتیا

استارتاپ پتیا با در اختیار داشتن تیم حرفه‌ای متشکل از برنامه‌نویسان وب و موبایل، این استارتاپ را در قالب اپلیکیشن موبایل بر روی پلتفرم های اندروید و iOS ایجاد کرده است و در استورهای مرتبط با آن ها (سیب اپ، پلی استور، بازار) برای مخاطبین قرار داده است تا به راحتی قابل دریافت باشد.

از این رو تمامی جامعه‌ی هدف که صاحبین تلفن همراه هوشمند هستند، می‌توانند عضوی از استارتاپ پتیا باشند و به خانواده‌ی مشتریان پت شاپ بپیوندند.

پنل اختصاصی پت شاپ ها در اپلیکیشن پتیا

پت شاپ ها جهت همکاری با استارتاپ پتیا، می‌توانند پس از دریافت اشتراک از پتیا، به صورت اختصاصی و با دریافت یک پنل مدیریتی، مدیریت سفارشات و کالاهای خود را در اختیار داشته باشند.

پت شاپ ها از طریق این پنل تحت وب، می‌توانند نسبت به درج، ویرایش و بروزرسانی قیمت های کالاها اقدام کنند، سفارشات ارسالی مشتریان را بررسی نمایند و وضعیت سفارش را در پنل خود تحت مدیریت داشته باشند و همچنین، به صورت اینترنتی مدیریت تمام سفارشات را بر عهده بگیرند.

بانک اطلاعاتی کالاهای مرتبط با حیوانات خانگی

با وجود اینکه پت شاپ ها خود نیز می‌توانند به صورت اختصاصی کالاهای پت شاپ را وارد اپلیکیشن نمایند، با این حال بانک اطلاعاتی کاملی از محصولات مرتبط با حیوانات خانگی در پنل مدیریت پتیا لحاظ شده است تا پت شاپ ها از این قابلیت برای انتخاب سریع محصولات و فعال بودن در اپلیکیشن پتیا استفاده نمایند؛ این نوع از همکاری با استارتاپ پتیا، در آماده سازی اولیه پت شاپ و مدیریت محصولات آن، نقش مهمی خواهد داشت.

استارتاپ پتیا و فعالیت های تبلیغاتی 

پتیا به عنوان یک استارتاپ فعال در حوزه حیوانات خانگی، اقدامات زیادی را تحت عنوان فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی به صورت چشم‌انداز، درنظر گرفته است که به صورت فازبندی در حال پیاده سازی آن ها می‌باشد.

هدف پتیا به عنوان یک مرجع حیوانات خانگی، جذب مخاطبین هدف این حوزه و ارائه اطلاعات مفید به آنها است.

پت شاپ های سطح شهر این موقعیت را دارند تا با حضور در اپلیکیشن و همکاری با استارتاپ پتیا، ضمن ارائه‌ی خدمات سفارش آنلاین به مشتریان فعلیشان، مشخصات و برند خود را به عنوان یک فروشگاه فعال در پتیا در معرض دید مخاطبین و مشتریان اپلیکیشن پتیا قرار دهند و فروش خود را به آسانی به چند برابر وضعیت کنونی برسانند.

در حال حاضر استارتاپ پتیا به عنوان یک کسب و کار نوپا توانسته است بیش از 3 هزار کاربر در این حوزه جذب نماید و با توجه به جمعیت چند صد هزار نفره مخاطبین هدف، این موقعیت طلایی را برای همکاری با استارتاپ پتیا در اختیار پت شاپ ها قرار داده است تا به عنوان همکار در جهت توسعه و ارائه خدمات نوین در این حوزه به پتیا بپیوندند.

نحوه همکاری با استارتاپ پتیا

پت شاپ ها می‌توانند با ارسال درخواست همکاری با استارتاپ پتیا و بررسی قوانین مرتبط با آن، پت شاپ خود را، در پتیا به صورت یک پت شاپ آنلاین، فعال نمایند.

کافی است هر پت شاپ، پس از خرید اشتراک سالانه نسبت به دریافت آموزش و آنلاین کردن پت شاپ خود اقدام نماید.

پتیا در 2 ماه ابتدایی فعالیت هر پت شاپ، درصد فروش از ایشان دریافت نخواهد کرد!

پس از آن، برای 10 ماه آتی، به صورت ماهیانه، به ازای هر فروش 3.5 درصد از فروش را به عنوان کارمزد، دریافت می‌نماید.

مدارک مورد نیاز جهت همکاری با اپلیکیشن پتیا

1- تصویر مجوز فعالیت

2- تصویر کارت ملی و شناسنامه صاحب پت شاپ

3- ارسال تصویر لوگو فروشگاه با کیفیت قابل قبول

4- ارسال 2 تصویر با کیفیت از محیط فروشگاه پت شاپ

5- نام و تعداد برندهای محصولات موجود در فروشگاه

6- اطلاعات تماس شامل (شماره همراه صاحب، شماره ثابت فروشگاه ، آدرس ایمیل، آدرس کامل پستی فروشگاه و کدپستی فروشگاه)

7- مشخص نمودن نواحی سرویس دهی و دلیوری محصولات توسط فروشگاه

هر پت شاپ موظف است کلیه مدارک را به آدرس ایمیل info@petia.ir ارسال نماید.

بعد از بررسی تمامی مدارک و اطلاعات، 24 تا 48 ساعت بعد، اکانت اپلیکیشن پت شاپ اینترنتی برای پت شاپ ساخته شده و به صاحب آن اعلام میگردد تا بتوانند محصولات خود را وارد پنل مدیریتی پتیا نمایند.

ویژگی های کالاهای اختصاصی در پتیا

1- تصویری از محصول با سایز حداقل 600 در 600 پیکسل با پس زمینه سفید رنگ

2- درج قیمت های شرکتی کالا برای محصولات


درنظر داشته باشید یکی از اصلی‌ترین شرایط همکاری با استارتاپ پتیا این است که حداقل 500 کالا در اکانت پتیا وارد کنید تا گروه پتیا، پت شاپ شما را در اپلیکیشن فعال نمایند و در قسمت فروشگاه‌های آنلاین نمایش دهند.